LinkedIn možda nije društvena mreža s najvećim brojem pratitelja, pa ipak najbolje je mjesto ako želite targetirati poslovne korisnike. Imajući to u vidu uključite LinkedIn oglašavanje u vašu strategiju digitalnog marketinga te time unaprijedite vaš B2B marketing i promotivne aktivnosti.

U zadnje vrijeme čuli smo kritičke tonove na račun ove društvene mreže. LinkedInu je zamjereno da se pretvorio u sve ono što jedna ozbiljna „poslovna mreža“ ne bi trebala biti – mjesto za samoreklamerske objave i prazne motivacijske priče. Riječju, pretvorio se u Facebook 2.0.

Iako u ovome možda ima istine, još uvijek vrijedi to da je LinkedIn neizmjerno važan za svakog onog koji drži do oglašavanja na društvenim mrežama i marketinga svojeg branda.

Zašto? Jednostavno to je digitalna platforma koja vam omogućava umrežavanje s drugim poslovnim korisnicima, pomoći će vam da steknete važne uvide o tome što se događa u vašoj branši, podignut će vašu poslovnu reputaciju ako objavljujete relevantan sadržaj te, ako ste u tome jako dobri, izdignut će vas i do statusa thought leadera.

Razlog #1: Na LinkedInu ćete najlakše doći do direktora tvrtki i poslovnih decision makera

Marketinški genijalac Neil Patel napisao je nedavno članak na svojem blogu u kojem navodi možda i najvažniji razlog zbog kojeg biste trebali biti prisutni na poslovnoj mreži svih poslovnih mreža.

Na LinkedInu su, kaže on, svi važniji profesionalci, direktori ili decision makeri u svojim tvrtkama. Oni nisu neki tinejdžeri željni lajkova na društvenim mrežama, nego ozbiljni ljudi u potrazi za kvalitetnom poslovnom suradnjom. Patel navodi zapanjujući statistički podatak da 41% milijunaša koristi LinkedIn.

To znači da ćete se na LinkedInu prije spojiti s Matom Rimcem nego na fejsu ma koliko god to pokušavali.

Zato je, ističe Patel, LinkedIn: „go-to kanal koji vam daje pristup ovim inače teško dostupnim profesionalcima“. Iskoristite ovu činjenicu i kreirajte zanimljiv digitalni content na LinkedInu koji će zaintrigirati poslovne profesionalce da vas zaprate ili predlože poslovnu suradnju. Pokažite svoj brand u pozitivnom svjetlu i možda ćete zaključiti prodaju vašeg novog proizvoda baš putem LinkedIn poslovne mreže!

Razlog #2: Educirajte vaše kupce, stvorite image thought leadera u branši

Stručnjaci za digitalni marketing i oglašavanje na društvenim mrežama ističu još jedan razlog zbog kojeg biste trebali biti na LinkedInu, a taj je edukacija vaših kupaca ili potencijalnih klijenata.

Ako se doista ozbiljno bavite vašim biznisom, demonstrirajte to i kvalitetnim digitalnim contentom, engagement objavama ili opinion pieces i člancima. I nemojte samo stati na objavama koje donose vijesti o vašem novom proizvodu ili postignućima vaše kompanije.

Poslužite se „write article“ opcijom i na LinkedInu objavite koristan članak s insightima iz vaše branše. Podijelite s drugim korisnicima vaša iskustva o odlikama kvalitetnog vrtnog namještaja ako se vaša tvrtka bavi time, ili educirajte kupce o metodama dobrog B2B marketinga, ako ste vični promociji brandova kao mi.

Kvalitetnim člancima izgradit ćete autoritet u području kojim se bavite, tj. steći ćete status pravog thought leadera (odnosno znalca kojem se vjeruje).

Razlog #3: LinkedIn vam pomaže da izradite čvršće poslovne spone s vašim partnerima i kupcima

LinkedIn nije samo zgodno mjesto za plasiranje kratkoročnih digitalnih kampanja kojima ćete skrenuti pažnju na vaš brand ili proizvod. Radije mislite dugoročno i kreirajte kvalitetan digitalni sadržaj te aktivno komentirajte objave drugih ljudi ili brandova te time učvrstite spone s vašim poslovnim suradnicima i kupcima.

Prema riječima Christine O'Connor, marketinške menadžerice pri LinkedInu: „LinkedIn je vaš medij za privlačenje potencijalnih suradnji, novih kolega, istomišljenika, influencera i poslovnih lidera diljem svijeta. Pratite njihove aktivnosti i budite na njihovom radaru tako što ćete povremeno komentirati njihove objave, dijeliti sadržaje koji im se čine zanimljivima pa čak ih i kontaktirati putem instant messengera na LinkedInu kada mislite da je to primjereno.“

Što se više umrežavate s potencijalnim suradnicima i kupcima gradite i vlastiti employer branding te još bolje učvršćujete B2B marketing vaše tvrtke na neinvazivan, a nadasve učinkovit način.

Uključite u proces umrežavanja i vaše zaposlenike koji će dijeljenjem LinkedIn sadržaja promovirati brend i objave koje stavljate na ovu platformu.

Razlog #4: LinkedIn je besplatan alat za istraživanje tržišta i konkurencije

Ako ozbiljno vodite vaš biznis, svakako želite biti u tijeku s trendovima u vašoj industrijskoj branši. Želite znati koje proizvode i usluge kupci u datom trenutku traže i što im na tom planu nudi konkurencija. LinkedIn je u tom pogledu savršeno (a dodajmo i besplatno) oruđe za istraživanje tržišta.

Odvojite malo vremena i na ovoj platformi pratite aktivnosti drugih brandova, njihove proizvode i usluge, njihov B2B i B2C marketing ili oglašavanje na LinkedInu te drugim društvenim mrežama.

Praćenjem njihovih zadnjih objava uočit ćete promjene u trendovima u vašoj industrijskoj grani i načinima na koji se komuniciraju proizvodi i usluge. Uz to, moći ćete pratiti i migracije zaposlenika iz tvrtke u tvrtku, otkriti tko je najpoželjniji poslodavac i zašto je tome tako. Uvidjet ćete koje content strategije privlače veći broj reakcija pratitelja, a učenjem iz najboljih praksi omogućit ćete vašem poslovanju bolje izglede za uspjeh i napredak.

Pratite, učite, reagirajte, usvojite... četiri su jednostavna koraka za vaš poslovni „research and succeed“.

Razlog #5: Poboljšat ćete SEO rangiranje stranice vašeg branda na web tražilicama

Da bi vas kupci ili potencijalni partneri lakše pronašli u danas sve zagušenijem svijetu digitalnih informacija, važno je da prilikom pretrage na web tražilicama iskočite na što je moguće višem mjestu. Za to ćete trebati izgraditi dobar SEO ranking. A LinkedIn je za to izvrsna odskočna daska.

Znamo da je LinkedIn ozbiljna digitalna platforma namijenjena poslovnim korisnicima pa je i Google u tom duhu vrednuje.

Primijećeno je da algoritmi na najvećim web tražilicama visoko vrednuju kvalitetne LinkedIn stranice brandova i tvrtki. Zato je važno konstantno objavljivanje na LinkedInu koje će ujedno pomoći i višem rangu vašeg branda kod web pretraživanja. Rezultat? Veći broj posjeta vašoj web stranici i veći awareness branda. Svakako nemojte propustiti ugraditi i linkove koji vode na vašu web stranicu u LinkedIn objavama kako biste maksimizirali učinak optimizacije.

Sve u svemu, pregršt je razloga za vašu prisutnost, odnosno marketing na LinkedInu.

Ova digitalna platforma pomaže vam izgraditi poslovni kredibilitet, donosi vam gotovo eksponencijalne mogućnosti poslovnog umrežavanja, stvara pozitivan image o vašem brandu ili organizaciji, a vašim budućim poslovnim partnerima i kupcima olakšava put do vas.

Odvojite malo vremena i redovito objavljujte na ovoj poslovnoj mreži ili, ako želite maksimalizirati rezultat, angažirajte agenciju za digitalni marketing kao što je LOGIC.

Izvori:
https://neilpatel.com/blog/content-marketing-linkedin-important-now-ever/
https://www.i-scoop.eu/top-six-reasons-use-linkedin-b2b-marketer/
https://technooyster.com/why-linkedin-marketing-is-important-for-your-business/
https://www.linkedin.com/business/marketing/blog/content-marketing/7-reasons-why-linkedin-needs-to-be-part-of-your-content-strategy

Izbor radova