Svaka tvrtka želi mjesto na prvoj stranici Googlea, ako ne i prvo mjesto. U tome često pomažu i digitalne agencije, kao što je Logic. Poznata je maksima da što nije na prvoj stranici Googlea, de facto ne postoji. Načini na koje se dolazi na prvu stranicu su poprilično jasni, no konstantno se mijenjaju. 

Zato postoji nepresušna potreba za SEO stručnjacima koji će pratiti svaki Googleov update i shodno tome prilagoditi SEO strategiju. No, to sve znate, ovdje ste zbog SEO mitova koje trebate izbjegavati!
Iznenadili smo se kad smo tijekom razgovora s našim klijentima i kolegama o search-engine optimizaciji shvatili koliko mitova je još uvijek rašireno, pa smo odlučili pozabaviti se nekim mitovima u koje smo i mi nekada vjerovali. 
Nemojte nas puno kriviti, Googleovi algoritmi se mijenjaju gotovo na dnevnoj bazi, te se ne trebate čuditi ako ovaj članak za pola godine od objavljivanja bude nadopunjen s novim mitovima. 
SEO je konstantno natjecanje s konkurencijom, a ako konkurencija zna izbjegavati ove mitove, a vi ne - pogodite tko će dobiti taj klik?

Prvi mit: Linkovi su bitniji od contenta

Naš prvi mit dolazi od prijašnje SEO prakse gdje je veći fokus bio na stvaranju (nepotrebnih) linkova radi bolje pozicije na Googleu, dok je content bio samo isprika za stvaranje novih linkova.
Metoda o kojoj pričamo je backlinkanje i još uvijek je poprilično bitna za SEO, no drugačiji su načini za stvaranjem tih linkova.
Dok se svojevremeno (i još uvijek u nekim slučajevima) stvaralo tisuće i tisuće irelevantnih i nepovezanih backlinkova, to vrijeme je gotovo.
Unatoč tome, popriličan broj neiskusnijih SEO praktikanata nije dobio poruku da je sjajan content uz prirodno stvaranje linkova jedini ispravan način za postizanje bolje pozicije na Googleu.
Razlog tome je što je Google otkrio iskorištavanje algoritama i kroz updateove zabranio praksu pumpanja linkova. Više o Black Hat linkovima pročitajte ovdje. Ako nemate vremena za iščitavanje, možemo vam samo reći da ih izbjegavate jer riskirate potpuni ban na Googleovim tražilicama.

Drugi mit: Društvene mreže nemaju veze sa search engine optimizacijom

Ok, priznajemo, ovaj mit je tehnički točan. Like, share i view ne pomažu SEO rankingu, no postoje i drugi benefiti.
Dijeljenje contenta na društvenim mrežama povećava toliko željeni click-through-rate (CTR).
Logika je jasna, veći awareness o contentu vodi do većeg CTR-a, a veći CTR vodi do više pozicije na Google tražilici.
CTR je, naravno, bitan jer Googleu komunicira da je sadržaj na stranici relevantan i kvalitetan, što naravno dovodi do bolje pozicije kad korisnik pretražuje određeni pojam vezan uz vašu web stranicu.

Treći mit: Slike ne trebaju biti optimizirane

Ovo je mit koji je više ili manje zaboravljen, no još uvijek se pojavljuje u primjedbama a la - “Ma kakav alt text, ne treba mi to”. 
Da, treba vam!
Google koristi svaki tekst koji vežete uz sliku da bi njihovi algoritmi razumjeli što je uopće na slici. To znači da je potreban i alt text, koji olakšava pristup ljudima s oslabljenim vidom i ostalim invaliditetima.
To znači da taj tekst treba prije svega biti deskriptivan, a ne napunjen ključnim riječima, jer se zna dogoditi preoptimiziranost uz koju stižu (pogodili ste) - i penali!

Četvrti mit: Keyword targeting nije bitan

Ovaj mit je postao itekako zastupljen nakon Googleovog Hummingbird updatea. Jasno nam je zašto jer ima djelić istine u njemu.
Ok, ključne riječi su još uvijek bitne, ali ne kao nekada. Još uvijek se pojavljuju u SERP-u, no  svaki idući update Googleovog algoritma za cilj ima preciziranje search intenta, a smanjivanje fokusa prema ključnim riječima.
No! No! Poslušajte nas, ne odbacujte ključne riječi - još!
Nema više potrebe za bespotrebnim punjenjem contenta sa silnim keywordovima, no najbitniji je moment u kojem pišete kvalitetan content koji će biti točno ono što treba krajnjem korisniku kad pretražuje Google.
I na to samo dodate relevantne keywordove. I voila - odlična SEO strategija

Peti mit: Meta tagovi ne utječu na poziciju na Googleu

Kao i kod drugog mita, ovaj mit je tehnički točan. Meta tag ključne riječi ne utječu nužno na poziciju, ali to ne znači da nisu bitne.
Ako niste upoznati, meta tagovi se koriste za strukturiranje meta date o web stranici.
To se odnosi primarno na title tag, meta opis i meta keywordse ili fraze.
Iako Google ne koristi meta tagove za rangiranje, još uvijek su bitni jer algoritmima govore o čemu je content na toj stranici. Isto tako, korištenjem meta tagova možete dobiti koji klik više s obzirom da je dobro strukturiranje meta elemenata velika pomoć korisniku koji pretražuje Google. 

I za kraj...
...ovo nisu svi mitovi, ali su najčešći na koje smo naišli. Kao što smo spomenuli u uvodu, ovaj post će vjerojatno biti updatean ovisno o Googleovim promjenama algoritama koji će mijenjati i načine na koji optimiziramo web stranice.

Izbor radova