Digitalni marketing je vještina u kojoj se ništa ne smije prepustiti slučaju. Ako vama zbog nekog razloga ne donosi rezultate, možda činite neku od tipičnih grešaka.

Danas smo svi online. Nema biznisa koji nije na webu ili društvenim mrežama. A objavljivanje sadržaja na digitalnim kanalima dnevni je zadatak svakoga tko drži do uspjeha. Digitalni alati promocije svima su na raspolaganju, no mnogi čine greške koje bi trebali izbjeći. Naučimo nešto iz njih.

Nemojte proizvoditi jedan te isti tip sadržaja

Svi želimo uspješno ispričati priču o vlastitom brendu. No nikako s istim tipom sadržaja. Ako na društvenim mrežama kao što su Facebook i Instagram objavljujete fotografije s uvijek istim headlineima, dosadit ćete vašim pratiteljima.

Kreirajte raznolik content. Ubacite u plan objava motion graphic animacije ili videe. Snimite ih uredskom kamerom ili mobitelom. Kreirajte zanimljive infografike, Facebook i Instagram storyje. Mijenjajte pristup temama i tekstualni stil kako biste dosegnuli raznolikije interese ljudi. Time ćete proširiti target i povećati bazu potencijalnih kupaca. U očima pratitelja postat ćete zanimljiviji.

Ne uzdajte se u organic: bez promoviranja contenta nema rezultata

Plasirate odlične sadržaje i mislite da je to dovoljno za uspjeh? No nemojte se zanositi. I oni koji prije korone nisu bili na digitalnim kanalima, sada to jesu To znači da je konkurencija u borbi za pažnju potrošača veća nego ikada prije. Oslanjanje na organic reach neće vam biti dovoljno. Zato promovirajte content kojeg objavljujete kako biste ušli u vidno polje potencijalnih kupaca.

Svakako činite sljedeće:

  • uložite dio budžeta u promociju vaših web članaka, objava na Facebooku i Instagramu
  • proizvode koje nudite na web shopu promovirajte efektnim Google custom i display oglasima
  • upregnite specijalistu za PPC oglase ili agenciju za digitalni marketing
  • dosegnite nove pratitelje putem Facebook i YouTube oglašavanja
  • uvijek precizno ciljajte target jer to je najveća prednost digitalnih alata.

Ne zanemarujte objavljivanje članaka na blogu

Kažu da je „content kralj marketinga“. Pa ipak mnogi zanemaruju ovu istinu. Pogotovo kada je u pitanju objavljivanje članaka na webu. No čak i ako ste svjesni da većina potrošača danas ne čita tekstove na vašoj internetskoj stranici, nego ih samo preleti pogledom, nikako nemojte zapostaviti njihovo objavljivanje. Već i usputno skrolanje može vašeg kupca navesti da klikne na proizvod. Interes mu može potaknuti upečatljiv naslov, umetnuti video, zanimljiv potpis uz sliku proizvoda.

Redovito objavljujte sadržaje. Time ćete podići rang vaše stranice na Googleu i biti sve bliži vrhu organskog pretraživanja. Svaki objavljeni članak obavezno SEO optimizirajte i opremite ključnim riječima da biste lakše došli do kupaca. Podijelite članak na društvenim mrežama i promovirajte za bolji reach ili engagement. To je dobar put da postignete željene konverzije.

Nemojte zapostaviti objave na društvenim mrežama

Popularne društvene mreže poput Facebooka i Instagrama danas su najpopularniji kanali promocije. Ako redovito ne objavljujete na njima niste u vidnom polju vaših kupaca. Zato slijedite ove savjete:

  • javljate se redovito sadržajima vašim fanovima
  • isplanirajte aktivnosti putem mjesečnog plana objava
  • uštedite na vremenu i unaprijed zakažite objave
  • budite što osobniji i prisniji, obraćajte se fanovima u prijateljskom tonu
  • stvarajte raznovrstan content koji podiže engagement, potiče na dijeljenje i komentiranje.

Nemojte zanemariti analitiku

Lijepo je biti kreativan i proizvoditi zanimljiv sadržaj. No ako želite doista biti uspješni na digitalnim kanalima, proučite ponašanja vaših pratitelja kroz dostupnu analitiku. Alati kao što su Google Analytics ili Facebook Ads Manager omogućavaju vam upravo to. Precizno analiziranje reakcija vaših potrošača, njihovu demografiju i interese, uvid u sadržaje koje vole, što ih potiče na reakciju.

Tijekom svake Google i Facebook kampanje pratite rezultate. Testirajte oglase. Optimizirajte ih. Pratite ih kako performiraju. A buduće sadržaje na web stranici dodatno optimizirajte uz pomoć CMS ili Wordpress mogućnosti te Google keyword plannera. Pratite trendove pretraživanja i u skladu s njima kreirajte ideje za nove članke i objave.

Digitalni marketing najprecizniji je promotivni alat kojeg možete zamisliti.

Popisu tipičnih grešaka možemo još dodati:

  • Podcjenjivanje e-mail marketinga (da, naši su inboxi zatrpani mejlovima, ali da, to je još uvijek dobar način za privlačenje novih kupaca)
  • Podcjenjivanje konkurencije (uvijek analizirajte što rade vaši konkurenti, pratite njihovu politiku formiranja cijena, nastup na društvenim mrežama, učite iz njihovih najboljih poteza).
  • Nebriga o responsive dizajnu web stranice (najveći dio prometa na web stranice dolazi s mobitela, zato vodite računa da je dizajn prilagođen korisnicima ovih uređaja).

Ako ste previše zaposleni ili nemate raspoloživih mogućnosti da se posvetite promociji na digitalnim kanalima, potražite stručnu pomoć agencije za digitalni marketing. U LOGIC MARKETINGU pružit ćemo vam svu potrebnu podršku kako bismo unaprijedili vidljivost vašeg brenda. Neka se i vama dogodi prodaja!

Izvori:

https://inkbotdesign.com/digital-marketing-mistakes/

https://www.entrepreneur.com/article/361182

https://www.social-lady.com/marketing-mistakes-2021/

 

Izbor radova