Integrirana medijska online i offline platforma ADIVA
Osmislili smo, kreirali i objedinili digitalne i klasične medije ADIVA ljekarni u jedinstveni medijski i marketinški paket
Izazov: učiniti brand multimedijalnim izvorom sadržaja za sve korisnike
PHOENIX Farmacija, najveći distributer lijekova u Europi, pozvala je marketing agenciju LOGIC MARKETING da osmisli niz međusobno povezanih medijskih platformi s ciljem podizanja tržišne pozicije svojeg branda ADIVA - Savjetom do zdravlja kao vodećeg pružatelja zdravstvenih ljekarničkih savjeta u Republici Hrvatskoj. Izazov marketinške agencije bio je okupiti i organizirati urednički tim sa specijalnostima iz content marketinga, zdravstvenog marketinga, digitalnog marketinga i marketinga za društvene mreže, koji će stvoriti i podići ADIVA medije kao lidere na tržištu pružanja ljekarničkih savjetodavnih usluga. Krajnji cilj bio je privući veliku masu čitatelja s početnih skromnih brojeva te stvoriti relevantne i nezavisne medije kao primjer drugim tržištima na kojima djeluje PHOENIX Grupa.
Rješenje i rezultati
Marketinška agencija LOGIC MARKETING lansirala je web portal adiva.hr kao prvi ljekarnički zdravstveni portal u Republici Hrvatskoj. U svega nekoliko godina od lansiranja web stranica je dosegnula broj od oko 500.000 jedinstvenih korisnika te kontinuirano raste. Zaslugom kvalitetno isproduciranog i objavljenog contenta na web stranici, prosječno vrijeme zadržavanja posjetitelja daleko je iznad prosjeka. Portal broji više od 1.200 zdravstvenih članaka, a agencija ima specijalan odjel koji se bavi uređivanjem portala te upošljava stručne specijaliste iz područja zdravlja koji se svakodnevno brinu o kvaliteti objavljenih članaka.
Da bi multimedijalni ADIVA projekt zaživio punim potencijalom, agencija je pokrenula časopis ADIVA PLUS s do sada 280 objavljenih brojeva i nakladom od 25.000 primjeraka po broju. Časopis je prepoznat od strane ADIVA ljekarnika kao jedan od najuspješnijih ADIVA proizvoda. Uz časopis i portal pokrenuli smo i Facebook stranicu ADIVA – Savjetom do zdravlja koja broji oko 25.000 fanova, a ADIVA mobilna aplikacija u potpunosti je integrirana sa svim ADIVA medijima.
-
Produkcija weba, UX / UI dizajn portala, izrada contenta -
Produkcija i UX/UI dizajn mobilne aplikacije -
Pisanje stručnih zdravstvenih savjetodavnih članaka, SEO optimizacija sadržaja -
Osmišljavanje i kreiranje sadržaja za ADIVA Facebook stranicu -
Uređivanje dvotjednog zdravstvenog časopisa ADIVA ljekarni - ADIVA Plus
Realizirane marketinške usluge
- Izrada web portala
- Izrada mobilne aplikacije
- Community management
- Content za društvene mreže
- Facebook oglašavanje
- Google oglašavanje
- Časopisi, print magazini