Brandiranje grada Daruvara
Pokazali smo kako grad Daruvar voli život i objasnili što je to hedonizam na slavonski način
Izazov: dati “gradu ždralova” prepoznatljiv i upečatljiv identitet
Daruvar je mali grad kontinentalne Hrvatske i zapadne Slavonije koji ima štošta za pokazati. No nije znao kako. Primjerice, komunikacijske aktivnosti i vizualni elementi grada nisu bili povezani i integrirani u jednu jedinstvenu prepoznatljivu komunikacijsku cjelinu. Zato su Daruvarčani u pomoć pozvali marketinšku agenciju LOGIC MARKETING da izradi marketinšku strategiju nastupa Grada Daruvara na emitivnim turističkim tržištima. Za grad smo trebali kreirati jedinstveno komunikacijsko pozicioniranje, osmisliti i razraditi jedinstveni vizualni identitet grada te provesti promotivne komunikacijske aktivnosti.
Rješenje i rezultati
Marketinška agencija LOGIC MARKETING prilikom izrade marketinškog pozicioniranja grada Daruvara uzela je u obzir sve elemente iz njegova okruženja, povijesne, kulturne i druge značajke te moderne tržišne trendove koji su utjecali ili utječu na formiranje jedinstvene pozicije grada. Analizirajući sve ključne atribute destinacije, funkcionalne i emotivne prednosti koje turisti ostvaruju posjetom destinaciji, brojne kulturološke čimbenike te opušteni slavonski način života, kreirali smo jedinstveno pozicioniranje destinacije oko teme “slavonskog hedonizma” i onoga što iz toga proizlazi: ljubavi Slavonaca prema životu. Tako je nastao i slogan grada “Daruvar – Voli život” kao odraz vitaliteta i ljubavi koju Daruvarčani i njegovi Slavonci pokazuju prema životu. Za potrebe promocije destinacije grada, agencija je izradila web stranicu, osmislila letke, materijale za specijalističke turističke proizvode te komunikacijske kampanje za promociju najzabavnijeg gradskog festivala vina - Vinodara. Provjerite ako niste znali!
Realizirane marketinške usluge
- Branding
- Izrada slogana
- Community management
- Facebook oglašavanje
- Izrada web stranica
- Outdoor posteri