CRM rješenje za MojVaillant
Razvili smo sustav upravljanja odnosa s članovima programa vjernosti
Izazov: osmisliti program vjernosti za vlasnike Vaillant bojlera koji će izgraditi bazu korisnika i komunicirati sve prednosti učlanjenja
Kao digitalna, content i marketinška agencija, LOGIC MARKETING dobio je zadatak od tvrtke Vaillant osmisliti loyalty program za vlasnike Vaillant bojlera. Cilj je bio napraviti CRM softversko rješenje koje će privući članstvo, izgraditi bazu podataka i marketinški upravljati podacima o vlasnicima Vaillant bojlera. Članovima programa ponuđene su razne pogodnosti te ih se želi redovito obavještavati o aktivnostima branda.
Rješenje i rezultati
Kako bi odgovorili na izazov, osmislili smo CRM rješenje za Vaillant program vjernosti. Rješenje je integrirano s mobilnim aplikacijama klijenta, a prikuplja podatke od tima na terenu te nove članove putem kampanja digitalnog marketinga. Naš CRM sustav omogućava upravljanje podacima putem korisničkog profila te targetiranje članova kluba putem marketinških kampanja i marketinških programa. Program se promovira uz pomoć digitalnog oglašavanja, Google display i search oglasa te putem Facebook oglašavanja.
-
UX/UI dizajn stranice programa vjernosti MojVaillant -
Funkcionalnosti korisničkog profila i landing page -
Oglasi Google kampanje za MojVaillant -
Oglasi Facebook kampanje za MojVaillant
Realizirane marketinške usluge
- Izrada CRM sustava
- Program vjernosti
- Izrada web stranica
- UX/UI dizajn
- E-mail marketing
- Newsletter marketing
- Google oglasi
- Facebook oglasi
- Digitalni marketing