U šali se kaže da umjetnoj inteligenciji (AI) ne možete postaviti glupo pitanje osim ako za marketinški savjet ne upitate ChatGPT. No unatoč povremenim nedosljednostima, ChatGPT se sve više dokazuje kao moćan marketinški alat.

ChatGPT marketing

Ostavimo li šalu po strani, marketinški stručnjaci već sada se slažu da ChatGPT ima potencijal za revolucioniranje marketinga pružajući mogućnosti za nov način povezivanja s kupcima, te stvaranje personaliziranog iskustva koje može povećati angažman kupaca i njihovo zadovoljstvo.

Bilo da ste vlasnik male tvrtke koja želi povećati prodaju ili velikog poduzeća koje želi zadržati prednost pred konkurencijom, ChatGPT je marketinški alat za kojeg niste znali da vam može odlično poslužiti.

Stoga, vežite svoje pojaseve i zakoračite u uzbudljivi svijet ChatGPT-a i marketinga!

Krenimo s gorućim pitanjem: hoće li ChatGPT ukrasti poslove marketinškim stručnjacima?

U doba umjetne inteligencije, nameće se pitanje: hoće li ChatGPT preuzeti poslove odjela za digitalni marketing? Iako ChatGPT i druge AI tehnologije unose disrupciju u područje digitalnog marketinga, one ipak nisu zamišljene tako da ukradu posao digitalnim marketinškim stručnjacima.

Umjesto toga, AI tehnologije su moćan alat koji nadopunjava i poboljšava radne procese. Na primjer, ChatGPT može automatizirati repetitivne zadatke, pružiti vrijedne uvide o ponašanju potrošača i povećati kreativnost, omogućavajući marketinškim stručnjacima da se usredotoče na strateško razmišljanje, izgradnju odnosa s kupcima i razvoj inovativnih marketinških kampanja.

Pretpostavimo da ste digitalni marketinški stručnjak koji želi iskoristiti mogućnosti umjetne inteligencije. U tom slučaju, ChatGPT će vam pomoći da postanete učinkovitiji i konkurentniji u brzom i promjenjivom digitalnom okolišu. Dakle, umjesto da vam ukrade posao, ChatGPT će osnažiti vaš digitalni marketinški tim kako bi dosegnuo novu razinu učinkovitosti.

Poslušajmo što kaže ChatGPT!

U tom duhu odlučili smo upitati ChatGPT može li identificirati glavna područja u kojima će se koristiti otvoreni AI sustavi u (digitalnom) marketingu. Evo što je naš novopečeni pomoćnik odgovorio:
"ChatGPT nudi niz primjena u području marketinga donoseći bolje rezultate marketinškim kampanjama. Koristan je u poboljšanju kreativnog procesa i poticanju angažmana korisnika. ChatGPT olakšava istraživanje ponašanja potrošača, omogućava lakšu personalizaciju sadržaja, upravljanje društvenim mrežama te daje doprinos marketinškim istraživanjima. Na taj način marketinški stručnjaci mogu iskoristiti mogućnosti ChatGPT-a kako bi optimizirali svoje strategije i postigli bolje rezultate."

Čini se da čak i utjecajni američki poslovni časopis Forbes ima slično mišljenje:

LOGIC blog ai grafika HR A01

Mogu li se "bioničke moći" ChatGPT-a iskoristiti za kreativu?

Krenimo s kreativom. Kako kaže poznata izreka, "Marketing je umjetnost stvaranja priča koje ostvaruju prodaju." Ali što ako na raspolaganju imate AI asistenta koji vam može pomoći kod oblikovanja priče? Ovdje na scenu stupa ChatGPT sa svojim kreativnim "bioničkim moćima".

Jedan od načina na koje ChatGPT može poboljšati kreativni proces u marketingu je generiranje novih ideja i koncepata. Svojim mogućnostima zadiranja u strukturu prirodnog jezika, ChatGPT može pomoći marketinškim stručnjacima kod razvijanja uvjerljivog sadržaja koji će rezonirati s ciljanom publikom.

Kako ističe Dave Chaffey iz Smart Insights, marketinški stručnjaci mogu iskoristiti vještine copywritinga koje posjeduje ChatGPT: "No ne tako da bezuvjetno upotrebljavaju odgovore koje ChatGPT generira, nego da ih iskoriste kao poticaj za unaprjeđenje pristupa... To je odličan pomoćni alat za razvijanje vašeg znanja kroz iskustveno učenje."

Dakle, ChatGPT možete iskoristiti za pisanje marketinških tekstova ili za sugestiju izmjena i poboljšanje marketinških kampanja, omogućujući vam da fino prilagodite svoje poruke i postignete bolje promotivne rezultate.

Može li ChatGPT učiniti vašu marku privlačnijom?

Odgovor na ovo pitanje je potvrdan. U današnjem brzom digitalnom svijetu, povezivanje s kupcima na osobnoj razini je ključno. ChatGPT postaje podrška vaše robne marke 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. On ne pruža samo jednostavnu automatizaciju kako bi omogućio kvalitetne razgovore s kupcima. ChatGPT precizno razumije namjere kupaca te pruža personalizirane preporuke temeljene na njihovim preferencijama i povijesti kupovine. Nije više riječ o običnom "generičkom" chatbotu kojeg ste do sada susretali na brojnim web stranicama, nego o inteligentnoj tehnologiji koja poboljšava engagement i povezivanje branda s kupcima.

Stoga, kada vaš kupac započne razgovor s ChatGPT-em na web stranici vaše robne marke, ChatGPT će stvoriti personalizirano iskustvo kroz smislenu konunikaciju, dajući kupcima osjećaj da ih se sluša i cijeni. ChatGPT je poput dobrog timskog igrača koji vam pomaže izgraditi čvršće odnose s kupcima i posljedično njihovo zadovoljstvo.

Hoće li upravljanje društvenim mrežama postati jednostavnije uz ChatGPT?

Postoji još jedna prednost umjetne inteligencije – a to je da olakšava upravljanje društvenim mrežama. ChatGPT pruža pojednostavljeno rješenje za upravljanje društvenim mrežama, omogućavajući robnim markama učinkovito rješavanje korisničkih upita, komentara i poruka na različitim društvenim kanalima.

ChatGPT se lako integrira s postojećim platformama, osiguravajući brze i točne odgovore te eliminirajući rizik od neodgovorenih poruka ili frustracije korisnika. Osim toga, ovaj transformacijski alat poboljšava cjelokupnu prisutnost branda na društvenim mrežama, stvarajući dinamično središte interakcije koje osnažuje image branda te njeguje dugotrajne odnose s potrošačima.

Može li se ChatGPT koristiti za istraživanje tržišta?

Ako su vam potrebni korisni uvidi o tome kako oblikovati svoju marketinšku strategiju, pametno iskoristite ChatGPT. Nahranite program s detaljnim informacijama o temi koju želite istražiti, te strpljivo usmjeravajte razgovor kako biste dobili najbolje ideje ili kutove razmišljanja koji vam inače ne bi pali na pamet.

Analitičke sposobnosti obrade podataka koje ima ChatGPT omogućit će vam provođenje istraživanja tržišta, analizu trendova, razumijevanje stavova potrošača i praćenje konkurencije. S ovim vrijednim informacijama možete donositi informirane odluke, razvijati marketinške kampanje i zadržati konkurentsku prednost.

Zaključno

U svijetu disruptivnih novih AI tehnologija, prihvaćanje ChatGPT-a znači otvaranje potpuno novih mogućnosti za vaše digitalne marketinške aktivnosti. To je kao da imate kreativnog marketinškog stručnjaka, osobnog asistenta i analitičara podataka sve u jednoj osobi, a sve s moćima umjetne inteligencje.

ChatGPT se slikovito može opisati kao švicarski nožić među marketinškim alatima. No to nije samo običan alat, nego cijela kutija alata! Svojim marketinškim sposobnostima, organizacijskim i vještinama obrade podataka, ChatGPT se nameće kao pravi marketinški “multitasker”.

Uključite se u dijalog s ChatGPT-em ili zatražite dodatne digitalne marketinške savjete od stručnjaka za digitalni marketing agencije LOGIC MARKETING.

 

 

Dodatni izvori za čitanje:

https://www.smartinsights.com/managing-digital-marketing/marketing-innovation/how-can-i-use-chatgpt-for-marketing/

https://www.creativemarketingltd.co.uk/blog/the-importance-of-chatgpt-in-digital-marketing/

https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2023/04/25/what-marketing-and-advertising-specialists-can-expect-from-chatgpt/

Izbor radova