• Kreativne kampanje,
  • Marketinške strategije

Pozicioniranje i lansiranje premium branda Stipić Interart

Unijeli smo strast i prepoznatljivost u segment luksuznog dizajnerskog namještaja

Izazov: kreirati profinjen, sexy i individualistički image za brand luksuznog namještaja

Stipić Interart kao tvrtka specijalizirana za prodaju dizajnerskog premium namještaja pozvala je marketinšku agenciju LOGIC MARKETING da osmisli marketinšku strategiju nastupa branda na tržištu. Stipić Interart nas je zamolio da kreiramo identitet i positioning tvrtke pomoću kojeg bi se brand u relativno kratkom roku ugradio u svijest ljubitelja namještaja te stvorio prepoznatljiv, pamtljiv i upečatljiv image.

Rješenje i rezultati

LOGIC MARKETING je pristupio izradi marketinške strategije analizirajući tržište i utvrđujući pozicijski teritorij koji je konkurencija okupirala. Identificirali smo marketinške prilike i snagu branda te stvorili niz teritorija oko kojih je Stipić Interart počeo graditi svoj positioning. Identificirane su ključne emotivne značajke branda i simboli hedonizma: strasti, povišenih emocija, užitka i erotike koji do tada nisu bili iskorišteni. Rezultat rada agencije: porast razine svjesnosti o brandu s početnih 10% na preko 90% već u prvoj godini oglašavanja. Vizuali nabijeni erotikom, hedonizmom i uživanjem u životu ubrzo su postali prepoznati od potrošača kao prepoznatljivi, jedinstveni, specifični i orginalni, što je osiguralo brandu vodeću poziciju u prodaji luksuznog dizajnerskog namještaja. Uspjeh kampanje mogao bi se sažeti riječima velikog Federica Fellinija, kojeg smo citirali u jednoj kampanji Stipić Interarta: “Strastima se ne odupire. Strasti se žive”.

Realizirane marketinške usluge

  • Integrirana marketinška kampanja
  • Positioning
  • Branding
  • ATL kampanje
  • Print oglasi
  • Outdoor wallscapes, megaboards, billboards i city lights
  • Brošure i letci

Izbor radova