• Produkcija,
  • Edukativne kampanje

Edukativna kampanja za Raiffeisen mirovinsko osiguravajuće društvo

Serijom YouTube spotova „Znanjem do bolje mirovine“ i online native specijalom potaknuli smo širenje financijske pismenosti o mirovinama

Izazov: potaknuti građane Hrvatske da počnu aktivnije brinuti o vlastitoj mirovini u zemlji u kojoj polovica građana do 40. godine uopće ne razmišlja o tome

Raiffeisen mirovinsko osiguravajuće društvo pozvalo je marketinšku agenciju LOGIC MARKETING da osmisli edukativnu digitalnu kampanju širenja financijske pismenosti među građanima RH o mirovinama. Zadatak je uključivao upoznavanje budućih korisnika mirovina o ulozi mirovinskog osiguravajućeg društva kod odabira modaliteta isplate mirovine. Kako stvari sada stoje, jednog umirovljenika u Hrvatskoj trenutačno pokušavaju financirati 1,3 zaposlenika, što je neodrživo za budućnost mirovinskog sustava. Stoga je važno osvijestiti građane da počnu voditi računa o svojoj budućnosti kako bi si osigurali bolju mirovinu kojom će raspolagati putem mirovinskog osiguravajućeg društva.

Rješenje i rezultati

Digitalna marketinška agencija LOGIC MARKETING osmislila je i producirala seriju od 5 edukativnih YouTube spotova pod nazivom „Znanjem do bolje mirovine“. U spotovima smo kombinirali igranu i animiranu produkciju kako bismo na gledatelju zabavan i pristupačan način prezentirali temu o kojoj se inače ne razmišlja (buduća mirovina). Edukativne sadržaje gledatelju je u spotovima približila popularna gošća televizijskih kvizova Morana Zibar kroz teme kao što su prenosivost mirovine, rad uz mirovinu, doživotnost mirovine, prinosi u mirovini... Format animiranog edukativnog videa podigli smo na višu razinu spajajući ga s ležernim igranim elementima, efektnom linijskom 2D animacijom, razigranim infografikama-telopima. Kreativni agencijski pristup pokazao se uspješnim. Videi su u četiri tjedna ostvarili preko 120.000 pregleda na YouTube platformi. Uz spotove, uz suradnji s domaćim news portalom vecernji.hr, osmislili smo i poseban tematski specijal sa 7 native članaka u kojima smo građane detaljnije educirali o svim važnijim temama vezanim za buduće mirovine i mirovinsko osiguravajuće društvo. Članke smo dodatno opremili infografikama koje su na efektan način dočarale najvažnije činjenice i pokazatelje o sadašnjim i budućim mirovinama.  

Edukativni video za Raiffeisen mirovinsko osiguravajuće društvo - Doživotnost mirovine
Edukativni video za Raiffeisen mirovinsko osiguravajuće društvo - Prenosivost mirovine
Edukativni video za Raiffeisen mirovinsko osiguravajuće društvo - Povećanje prinosa u mirovini
Edukativni video za Raiffeisen mirovinsko osiguravajuće društvo - Mirovina i rad
Edukativni video za Raiffeisen mirovinsko osiguravajuće društvo - Žene i mirovine

Realizirane marketinške usluge

  • Edukativna kampanja
  • Produkcija YouTube spotova
  • Animirane infografike
  • Edukativni članci
  • Native oglašavanje
  • YouTube oglašavanje

Izbor radova