• Kreativne kampanje,
  • Content i digitalni marketing

Integrirana marketinška kampanja za Ideal Standard

Putem integrirane online i offline  kampanje predstavili smo domaćim kupcima kupaonske opreme vrhunske slavine Cera kolekcije te osnažili awareness brenda

Izazov: demonstrirati potrošačima inovativnost tehnologija Ideal Standarda, a brend prikazati kao predvodnika u rješenjima za kupaonice

Ideal Standard je ugledna međunarodna kompanija koja već više od 50 godina osmišljava inovacije u području kupaonskih proizvoda. Agencija LOGIC MARKETING pozvana je da za Ideal Standard osmisli integriranu marketinšku kampanju za vrhunsku CERA kolekciju slavina. Klijent je tražio da kampanja uključi kombinaciju offline i online oglašavanja, a sve s ciljem podizanja awarenessa i imagea brenda. Sve aktivnosti trebalo je povezati jednim objedinjujućim medijem – modern dizajniranim micrositeom koji će biti posvećen idealnoj kupaonici današnjice.

Rješenje i rezultati

LOGIC MARKETING odlučio je integriranom kampanjom naglasiti funkcionalnu ljepotu Cera kolekcije te inovativnost tehnologija ugrađenih u slavine (njihov revolucionarni keramički disk, napredne sustave koji štede vodu i energiju). U tu svrhu dizajnirali smo i producirali poseban microsite idealnakupaonica.idealstandard.hr, kojeg smo promovirali native oglasima na domaćim portalima. Microsite je postao centralno mjesto svih promotivnih aktivnosti, a za njega smo izveli cjelopkupan UX/UI dizajn i back end development. Preko native oglasa, plasiranih na domaćim portalima, potaknuli smo kupce da posjete microsite. Uspjeli smo to jakim teaeser naslovima koji su aludirali na najjače atribute proizvoda (“Jednako atraktivna i nakon 500.000 upotreba. U čemu je njena tajna?”, “Recite click za prepolovljenu potrošnju vode”). Digitalne promo aktivnosti zaokružili smo pratećom PPC digitalnom kampanjom na Facebooku. Fanovima smo odlučili pokazati svo tehnološko savršenstvo rješenja Ideal Standarda uz snažnu poruku kako nijedna misija za Cera slavine nije nemoguća za izvesti.

Dodatni “buzz” Facebook kampanji donijele su motion graphic animacije koje su prenijele izvedbene mogućnosti pojedinih slavina iz kolekcije. Nismo zanemarili ni klasično oglašavanje - u naš smo marketinški miks ubacili print image kampanja s estetski rafiniranim vizualima koji su kupcima predočili preciznost, revolucionarnost i vrhunski dizajn Cera slavina. K tome, u neke od najčitanijih domaćih časopisa za uređenje doma plasirali smo raskošne PR editoriale koji su dočarali ljepotu i praktičnost Cera rješenja.

Realizirane marketinške usluge

  • Integrirana marketinška kampanja
  • Print oglasi / Print oglašavanje
  • Izrada web stranice
  • Izrada contenta za društvene mreže
  • Community Management
  • Native oglašavanje
  • Facebook oglašavanje
  • Zakup medija
  • PR objave i PR editorial
  • Motion graphic animacija

Izbor radova