• Web stranice,
  • Mobilne aplikacije,
  • SEO

Izrada web portala i web stranica, SEO optimizacija

Kreirali smo najveći ljekarnički web portal u regiji adiva.hr, a posjećenost stranica ostalih naših klijenata podigli smo na višu razinu

Izazov: repozicionirati web stranicu adiva.hr u portal pun zanimljivih i rado čitanih sadržaja

Web stranica adiva.hr pokrenuta je 2010. godine te je zamišljena kao B2B i B2C mrežno mjesto čiji je cilj promovirati marketinške programe osmišljene unutar robne marke ADIVA. Zadatak za agenciju LOGIC MARKETING bio je osmisliti medijsku platformu koja će se nadograđivati na ADIVA Plus časopis s ciljem jačeg promoviranja tema iz područja zdravlja i ljekarničkih usluga te podići posjećenost web stranice od strane krajnjih korisnika.

Rješenje i rezultati

LOGIC MARKETING odlučio je potpuno repozicionirati website adiva.hr iz web stranice u prvi ljekarnički zdravstveni portal. S tim u vezi novi portal potpuno se orijentirao na pacijente. Ideja je bila napraviti relevantan i rado čitan zdravstveni portal na domaćem tržištu i to jedini iza kojega stoji kredibilitet i zdravstveni autoritet ljekarnika. Nakon svojeg lansiranja web portal adiva.hr ostvario je povećanje posjeta od preko 6000%. LOGIC MARKETING za klijenta vodi brigu o cjelokupnoj content strategiji, kreiranju sadržaja i uredničkoj politici portala, njegovoj promociji, SEO optimizaciji contenta, te je odgovorna za njegovu strukturu, produkciju, dizajn i koncept kao takav.

Realizirane marketinške usluge

  • Komunikacijska strategija
  • Content strategija
  • Razvoj koncepta
  • Izrada strukture
  • UX/UI design
  • Produkcija web stranica
  • Izrada contenta

Izbor radova