Izrada vizualnih identiteta i naming

Kreirali smo vizualne identitete i generirali imena za uspješne međunarodne i domaće brandove

Izazov: Kreirati vizualni identitet branda u skladu s marketinškom strategijom te predložiti naming branda koji će odraziti njegovo pozicioniranje i stvoriti jedinstvenu prepoznatljivost na tržištu

Strateška i branding agencija LOGIC MARKETING već puna dva desetljeća izrađuje projekte stvaranja vizualnog identiteta i naminga za renomirane međunarodne i domaće tvrtke. Na osnovu izrađenih marketinških strategija i definiranja strategija pozicioniranja, agencija osmišljava i oblikuje prepoznatljive vizualne identitete brandova. Proces brendiranja uključuje analizu tržišta, analizu najboljih praksi, intervjue s glavnim dionicima unutar tvrtki, analizu ciljnih skupina, izradu logotipa tvrtke, izbor tipografije, kreiranje korporativnih boja, ilustracija, ikona. U sklopu izrade vizualng identiteta izrađuje se i knjiga grafičkih standarda koja pokazuje kako se grafički elementi apliciraju u različitim situacijama i na različitim medijima. Marketinška agencija LOGIC MARKETING ekspert je i u području naminga brandova. Predloženim rješenjima za imena brandova naših klijenata nastojali smo postići univerzalnu prepoznatljivost imena te omogućiti emocionalnu povezanost s kupcem.

Rješenje i rezultati

LOGIC MARKETING kreirao je vizualne identitete za uspješne brandove na hrvatskom tržištu od kojih se izdvajaju: PHOENIX Farmacija (brand ADIVA), brendiranje grada Daruvara, brendiranje tvrtke INP inženjering za naftu i plin, brendiranje tvrtke InSky Solutions, brand arhitektura tvrtke Stipić Interart, brendiranje tvrtke Comiter trgovina, brendiranje robne marke Bura i Sol itd.
A od uspješnih naming projekata vrijedi istaknuti: ADIVA brand PHOENIX Farmacije koji je postao najače ime na domaćem ljekarničkom tržištu, OBLIQ iz sektora namještaja, CONSTRUCTA iz građevinskog sektora, LEVELUP iz područja napredne logistike, VJERNI ZDRAVLJU – naziv za program vjernosti, zatim naziv pozicijskog slogana Integra Grupe: “IT na TI” i naziv pozicijskog slogana tvrtke Intercapital “Uvijek ispred”.

Realizirane marketinške usluge

  • Branding
  • Vizualni identitet
  • Imenovanje branda (naming)
  • Osmišljavanje slogana
  • Brand arhitektura
  • Kreiranje logotipa
  • Izrada i izbor tipografije
  • Izrada knjige grafičkih standarda
  • Osmišljavanje imena za proizvode

Izbor radova