• Digitalni marketing,
  • Kreatvne kampanje

Dobre Lactocare bakterije integrirana marketinška kampanja

Gurnuli smo dobrotu bakterija u prvi plan te uspjeli pozicionirati Lactocare kao omiljeni probiotik na tržištu

Izazov: kreirati jedinstven marketinški teritorij za dodatak prehrani poštujući sva zakonska ograničenja

Lactocare je jedan od najkvalitetnijih probiotika na tržištu dodataka prehrani, ali na hrvatsko tržište ušao je praktički među zadnjima. Visoka kvaliteta proizvoda, mala sredstva i izrazito konkurentsko okruženje bili su izazovi postavljeni pred agenciju LOGIC MARKETING. Pitanje svih pitanja bilo je kako uz male budžete i jednokratnu kampanju za proizvode (kojima ne smijemo isticati medicinske već samo opće prednosti) brzo podići svjesnost? Kako pozicionirati proizvod u odnosu na konkurenciju te kako izgraditi jedinstveni marketinški teritorij oko prepoznatljive značajke ili prednosti?

Rješenje i rezultati

Nakon provedene tržišne analize, skeniranja poduzetih ativnosti konkurencije te analize komunikacijskih pozicija, agencija je došla do zaključka kako brand Lactocare može izgraditi svoje jedinstveno pozicioniranje stavivši u prvi plan “dobrotu bakterija”. Naime, marketing agencija odlučila je brandirati “dobre bakterije” i gurnuti ih u prvi plan, što konkurencija nije iskoristila te na temelju toga osmisliti prodajnu poruku. Dobrim bakterijama su pridane različite prednosti koje opisuju učinke njihovog djelovanja: “zaštita”, “brzina”, “ravnoteža”, a koje aludiraju na učinke uzimanja probiotika. Kampanja je plasirana na pažljivo odabrane medije: city lights, plakate u ženskim WC-ima poznatih trgovačkih centara, mobilne bannere te native oglase i članke na poznatim domaćim portalima.

Realizirane marketinške usluge

  • Ambient posteri
  • Digital native oglašavanje
  • Content marketing
  • City lights
  • Facebook oglašavanje
  • Facebook community management

Izbor radova