U čemu je tajna objava koje imaju veliki broj angažmana? Boostanje postova svakako može pomoći u povećanju engagementa, no takvi postovi se ipak ističu po nekim drugim karakteristikama. Riječ je o kreativnim engagement objavama koje izazivaju pozitivne ili negativne emocije kod čitatelja zbog čega publiku potiču na lajkanje, komentiranje, shareanje, prijavljivanje i druge aktivnosti.

Emocije: tajna efikasnog social media marketinga

Publiku preplavljuju mnogi sadržaji brzinom svjetlosti, a skrenuti njihovu pozornost na vaš content moguće uz kreiranje engagement postova koji će izazvati radost, ljubav, simpatije, zgražanje, ljutnju, tugu ili bilo koju drugu emociju. Korištenje emocija u marketingu danas se posebno učinkovitim pokazuje u vođenju društvenih mreža, s posebnim naglaskom na platforme Facebook i Instagram.

Dobar brand engagement pomoću objava koje izazivaju emocije

Možda se pitate – „Kako da unesem emocije u objave svoje firme, a tone of voice je stručan i profesionalan? Profesionalizam se može uspješno komunicirati i dodavanjem emocija u marketinški materijal. Kakve koristi vi kao brand imate od toga?

Objave koje pogode emociju korisnika imaju veću vjerojatnost da postanu viralne, dijeljene i s velikim brojem angažmana, a bez velikog ulaganja u oglašivačke kampanje.

Povećanje web traffica je druga korist za vaš brand. Blogovi, vizuali i videi koji potiču uzbuđenje i zanimanje će povećati promet na vašoj web stranici, ali i brand awareness.

Praktični savjeti za dodavanje emocija u vaš content

U nastavku ćemo predložiti na koje sve načine, sami ili u suradnji sa specijalistima npr. agencijom za digitalni marketing, možete kreirati atraktivne objave za društvene mreže koje će povećati reach i engagement vaših objava.

1. Istražite na što publika najviše reagira

Tijekom stvaranja contenta za vašu web stranicu, društvene mreže ili newslettere, najvažnije je razumjeti tko je vaša ciljna skupina. Jasno definiranje vaše ciljne skupine pomoći će vam u razumijevanju emocija koje želite pobuditi kod njih. Nakon toga istražite na kakvu vrstu objave vaša publika najviše reagira - lajkalicu, carousel, infografiku, videozapis ili pak običan statičan vizual koji sadrži inspirativan citat.

Social media manager koji kreira plan objava za društvene mreže za tvrtku iz financijskog sektora treba kreirati objave koje ističu sigurnost, povjerenje i integritet, dok će automobilska tvrtka stvarati sadržaj koji prikazuje status, avanturu ili adrenalin. Ako je riječ o zdravstvenom portalu, kreirat će se sadržaj koji prikazuje sigurnost, zdravlje i pouzdanost. Ovisno o sadržaju koji objavite i apelu na koji ciljate, emocije oko proizvoda ili usluge bi trebale biti prilagođene vašem brandu. 

2. Kreirajte uvjerljiv naslov vizuala

Prva stvar koju publika vidi je headline vašeg posta. Zato mu posvetite posebnu pažnju! Headline vizuala je okidač za izazivanje emocija i engagement. Koristite snažne riječi koje su se u psihologiji pokazale itekako korisnima. Hubspot je naveo listu snažnih riječi koje prodaju, a neke od njih su: ti/vi, vrijednost, ali to nije sve, ili, zamislite, vidite, pokažite, zato što, prilika, rezultat, ekskluzivno, sigurno,... Veći engagement je moguć ako u headline vizuala ubacite neke od prodajnih riječi koje će izazvati emociju.

3. Fokusirajte se na pozitivne emocije

Iako i pozitivne i negativne emocije utječu na postizanje engagementa, radije kreirajte objave koje će izazvati pozitivne emocije kao što su prihvaćanje, radost, ljubav, zabava, entuzijazam, humor, motivacija, strast ili zadovoljstvo. Sjetite se samo koja vrsta fotografija najviše kruži internetom. Memeovi! Slike i videi koji imaju humorističnu notu postižu veliki engagement. Humor nije jedini motiv kojim memeovi postižu popularnost. Iznenađenje je emocija koja uz humor ima ključnu ulogu da bi publika dijelila neki sadržaj.

4. Emocije izazivajte ovisno o platformi na kojoj komunicirate!

Tijekom kreiranja engagement objava razmišljajte na kojoj platformi se obraćate publici. Tako ćete efikasnije postići cilj vaše engagement objave. Ako se oglašavate putem Instagrama i Facebooka, slobodno koristite memeove i šaljive poruke, ali razmišljajte tko ste i kakav tone of voice želite koristiti. Na LinkedIn platformi se fokusirajte na izazivanje emocija kao što su radoznalost, entuzijazam, zadovoljstvo, ponos.

Ako još uvijek niste sigurni kako uvesti sadržaj koji potiče na emocije kod publike, obratite se digitalnoj agenciji.

Izvor: https://www.business.com/articles/adding-emotion-to-your-content/

https://blog.hubspot.com/sales/the-ultimate-list-of-words-that-sell?toc-variant-b=

Izbor radova