Posljednjih nekoliko pandemijskih godina naučilo nas je koliko su digitalizacija i online marketing postali važan dio poslovanja. Poslovi su se iz ureda preselili u domove, a potrošačke navike polako, ali sigurno okrenule su se prema online kupnji.

digitalni marketing-uspješno poslovanje

Sve je to ubrzalo digitalnu transformaciju tvrtki, pa će, kako navodi Digital Marketing Institute, do 2025. godine tvrtke uložiti 2.8 trilijuna dolara u strategije digitalne transformacije. Naravno, ove brojke ne odnose se samo na digitalni marketing, već na kompletnu digitalizaciju poslovanja, međutim, digitalno oglašavanje svakako predstavlja važan dio transformacije poslovanja.

Stoga, ako želite osigurati budućnost vaše tvrtke ili branda, nužno se okrenuti digitalnom marketingu. Donosimo vam nekoliko razloga zašto to učiniti.

1.  Statistika je na strani digitalnog marketinga

Ekonomska nesigurnost i manjak optimizma zbog pandemije svakako nagrizaju sve pore društva. Ali, ono što je zanimljivo jest da budžeti za digitalni marketing rastu! Prema podatcima CMO-a, marketinški budžeti tvrtki koje su sudjelovale u istraživanju ne samo da su konkurentni predpandemijskim budžetima, već se planira njihov rast za više od 10 posto u sljedećih 12 mjeseci. Prema portalu Digital Marketing Institute, ova ulaganja uglavnom se odnose na analizu podataka, SEO optimizaciju web stranice tvrtke, digitalne medije i tehnološke sisteme i platforme namijenjene marketingu.

 inline 1

Izvor: https://www2.deloitte.com/us/en/pages/chief-marketing-officer/articles/cmo-survey.html

2. Manje ulaganja – veći profit

Digitalno oglašavanje donosi mnoge prednosti, a jedna od važnijih je – optimizacija budžeta. Offline marketing, koji uključuje billboarde, plaćene oglase u časopisima, letke i slično, zahtijeva dodatna ulaganja (priprema za tisak, tiskanje, angažman trećih strana, medijski zakup), stoga malim poduzećima nije financijski održiv način oglašavanja.

Iako digitalni marketing zahtijeva određena ulaganja, troškovi su značajno manji u odnosu na klasične medije oglašavanja, a također je potrebno napraviti i manji broj koraka da bi se došlo do gotovog marketinškog rješenja spremnog za objavljivanje.

3. Na digitalnim kanalima se nalaze vaši kupci

Prema portalu Datareportal, 63 posto sveukupne svjetske populacije je online. Pritom je 58.7 posto aktivno na društvenim mrežama, a 67 posto koristi mobitel. Naravno da je vaša ciljna skupina mnogo uža, no ove globalne brojke pokazuju da je digitalno oglašavanje danas (primjerice, marketing na društvenim mrežama) „uzelo maha“ upravo jer je većina stanovništva online. Potražnja za printom i novinama u fizičkom obliku danas je zanemariva, a glad za digitalnim sadržajem sve veća (samo pogledajte uspjeh društvene mreže TikTok).

Nesumnjivo, digitalni marketing najbolji je način kojim ćete targetirati svoju ciljnu skupinu.

inline 2

Izvor: https://datareportal.com/reports/digital-2022-april-global-statshot 

4. Mobilni uređaji se koriste 3 sata dnevno

Prema članku s portala Revieews.org, 62 posto Amerikanaca spava pokraj mobitela, a 80 posto ih provjerava notifikacije na mobitelu u prvih 10 minuta nakon buđenja. Dnevno u prosjeku provode gotovo 3 sata na mobilnom uređaju. Ovaj (pomalo zabrinjavajući) trend govori nam kako je mnogim ljudima mobitel postao nezamjenjivi izvor informacija, zabave i veoma važno sredstvo komunikacije.

Stoga, kako navodi Digital Marketing Institute, SEO optimizirajte svoje blogove, web stranice, newslettere i za mobilne uređaje kako bi vaši korisnici jednostavno mogli doći do vašeg sadržaja, ali i kupiti proizvode i usluge putem web shopa. Također, oglašavajte se na Facebooku, Instagramu i ostalim društvenim mrežama koje se pregledavaju gotovo isključimo putem mobilnih aplikacija.

inline 3

Izvor: https://www.reviews.org/mobile/cell-phone-addiction/#Smart_Phone_Addiction_Stats

5. Vaša ciljna skupina vjerojatno je rođena „s mobitelom u ruci“ Budućnost je stigla

Digitalna transformacija poslovanja više nije stvar budućnosti, ona se upravo događa. S obzirom da je više od polovice ljudske populacije rođeno u „digitalnoj eri“ i koristi digitalnu tehnologiju od najranije dobi, logičan je zaključak da svoje poslovanje, ukoliko želite učiniti dugoročno isplativim, morate učiniti i digitalno dostupnim. Da dočaramo, većina današnjih studenata vjerojatno nikada nije kupila dnevne novine ili poštansku marku budući da o novostima u svijetu saznaje s web portala, poruke razmjenjuje putem društvenih mreža, a kupnju obavlja online. Digitalni kanali i moderne tehnologije mijenjaju način na koji tvrtke mogu ostvariti prodaju. Nemojte propustiti tu priliku.

Izvori za dodatno čitanje:
https://www2.deloitte.com/us/en/pages/chief-marketing-officer/articles/cmo-survey.html
https://datareportal.com/reports/digital-2022-april-global-statshot
https://digitalmarketinginstitute.com/blog/10-reasons-your-business-should-invest-in-digital-transformation-corporate
https://www.reviews.org/mobile/cell-phone-addiction/#Smart_Phone_Addiction_Stats
https://www.reachfirst.com/importance-digital-marketing-for-business/

 

Izbor radova