• Branding, Vizualni identitet

Izrada vizualnog identiteta za Turističku zajednicu Južne Bilogore

Južnobilogorskom kraju, obilježenom tradicijom, dali smo moderan vizualni pečat   

Izazov: učiniti malu i nepoznatu turističku destinaciju vizualno prepoznatljivom

Kada je marketinška agencija LOGIC MARKETING pristupila izradi vizualnog identiteta za Turističku zajednicu Južna Bilogora postavili smo si sljedeća pitanja: kako malu i nepoznatu destinaciju učiniti vizualno prepoznatljivom? Kako identificirati ključne elemente identiteta koji će vizualno predstavljati destinaciju Južna Bilogora? Kako postići najveći efekt te kreirati logotip koji će pridonijeti izgradnji imidža južnobilogorskog kraja?

Rješenje i rezultati

Prilikom izrade vizualnog identiteta za Turističku zajednicu Južna Bilogora, LOGIC MARKETING potražio je  inspiraciju za logotip u romanu jednog od najznačajnijih stanovnika bilogorskog kraja – Mate Lovraka i njegova svevremenog romana za djecu “Vlak u snijegu”. Kao glavni motiv uzeti su elementi lokomotive koje smo interpretirali u geometrijskom stilu te ih iskombinirali s bojama koje prikazuju značajke južnobilogorskog kraja – zelenu i plavu boju kao simbole prirode i okoliša. Idejno rješenje logotipa zaokružili smo efektnom tipografijom (All Round Gothic) koja slijedi zaobljene konture znaka i s njim čini jedinstvenu vizualnu cjelinu.

Realizirane marketinške usluge

  • Izrada vizualnog identiteta
  • Kreiranje logotipa
  • Izrada knjige standarda
  • Identificiranje ključnih elemenata identiteta

Izbor radova