• Content marketing

Integrirana medijska online i offline platforma ADIVA

Osmislili smo, kreirali i objedinili digitalne i klasične medije ADIVA ljekarni u jedinstveni medijski i marketinški paket

Izazov: učiniti brand multimedijalnim izvorom sadržaja za sve korisnike

PHOENIX Farmacija, najveći distributer lijekova u Europi, pozvala je marketing agenciju LOGIC MARKETING da osmisli niz međusobno povezanih medijskih platformi s ciljem podizanja tržišne pozicije svojeg branda ADIVA - Savjetom do zdravlja kao vodećeg pružatelja zdravstvenih ljekarničkih savjeta u Republici Hrvatskoj. Izazov marketinške agencije bio je okupiti i organizirati urednički tim sa specijalnostima iz content marketinga, zdravstvenog marketinga, digitalnog marketinga i marketinga za društvene mreže, koji će stvoriti i podići ADIVA medije kao lidere na tržištu pružanja ljekarničkih savjetodavnih usluga. Krajnji cilj bio je privući veliku masu čitatelja s početnih skromnih brojeva te stvoriti relevantne i nezavisne medije kao primjer drugim tržištima na kojima djeluje PHOENIX Grupa.

Rješenje i rezultati

Marketinška agencija LOGIC MARKETING lansirala je web portal adiva.hr kao prvi ljekarnički zdravstveni portal u Republici Hrvatskoj. U svega nekoliko godina od lansiranja web stranica je dosegnula broj od oko 500.000 jedinstvenih korisnika te kontinuirano raste. Zaslugom kvalitetno isproduciranog i objavljenog contenta na web stranici, prosječno vrijeme zadržavanja posjetitelja daleko je iznad prosjeka. Portal broji više od 1.200 zdravstvenih članaka, a agencija ima specijalan odjel koji se bavi uređivanjem portala te upošljava stručne specijaliste iz područja zdravlja koji se svakodnevno brinu o kvaliteti objavljenih članaka.

Da bi multimedijalni ADIVA projekt zaživio punim potencijalom, agencija je pokrenula časopis ADIVA PLUS s do sada 280 objavljenih brojeva i nakladom od 25.000 primjeraka po broju. Časopis je prepoznat od strane ADIVA ljekarnika kao jedan od najuspješnijih ADIVA proizvoda. Uz časopis i portal pokrenuli smo i Facebook stranicu ADIVA – Savjetom do zdravlja koja broji oko 25.000 fanova, a ADIVA mobilna aplikacija u potpunosti je integrirana sa svim ADIVA medijima.

Realizirane marketinške usluge

  • Izrada web portala
  • Izrada mobilne aplikacije
  • Community management
  • Content za društvene mreže
  • Facebook oglašavanje
  • Google oglašavanje
  • Časopisi, print magazini

Izbor radova