Marketinške strategije i strategije pozicioniranja
Učinite svoj brend prepoznatljivim i originalnim
Strateško marketinško planiranje predstavlja ključan faktor uspjeha vašeg brenda na tržištu. Da biste ga postigli, potrebno je identificirati i iskoristiti jedinstvene tržišne prilike, detektirati trendove i odgonetnuti ponašanje kupaca, postaviti arhitekturu identiteta na osnovu kojih ćete izgraditi dugoročnu poziciju brenda na tržištu, diferencirati se od konkurencije, definirati kreativnu strategiju, imidž i nastup brenda, definirati načine, alate i medije komunikacije. Naša je ideja vodilja da je svaki marketinški problem potrebno riješiti na drugačiji način. Cilj našeg strateškog marketinškog planiranja je definirati smjernice za originalan nastup na tržištu, a operativnog marketinškog planiranja definirati taktike, alate, budžete i medije koji mogu isporučiti optimalne rezultate. Krajnji rezultat kojem težimo je postići što veću prepoznatljivost vašeg brenda i osigurati mu jedinstvenu poziciju na dugi rok.

Naše ekspertize
- Izrada strateških marketinških planova
- Izrada operativnih marketinških planova
- Definiranje ključnih faktora uspjeha
- Izrada strategija pozicioniranja
- Izrada jedinstvenih prodajnih prijedloga (USP)
- Izrada komunikacijskih strategija
- Izrada kreativnih strategijai platforme
- Marketinški konzalting
- Brand management
- Analiza tržišta
- Analiza ciljnih skupina
- Analiza najboljih tržišnih praksi
- Analiza konkurencije