Učinite svoj brend prepoznatljivim i originalnim

Strateško marketinško planiranje predstavlja ključan faktor uspjeha vašeg brenda na tržištu. Da biste ga postigli, potrebno je identificirati i iskoristiti jedinstvene tržišne prilike, detektirati trendove i odgonetnuti ponašanje kupaca, postaviti arhitekturu identiteta na osnovu kojih ćete izgraditi dugoročnu poziciju brenda na tržištu, diferencirati se od konkurencije, definirati kreativnu strategiju, imidž i nastup brenda, definirati načine, alate i medije komunikacije. Naša je ideja vodilja da je svaki marketinški problem potrebno riješiti na drugačiji način. Cilj našeg strateškog marketinškog planiranja je definirati smjernice za originalan nastup na tržištu, a operativnog marketinškog planiranja definirati taktike, alate, budžete i medije koji mogu isporučiti optimalne rezultate. Krajnji rezultat kojem težimo je postići što veću prepoznatljivost vašeg brenda i osigurati mu jedinstvenu poziciju  na dugi rok.

Naše ekspertize

  • Izrada strateških marketinških planova
  • Izrada operativnih marketinških planova
  • Definiranje ključnih faktora uspjeha
  • Izrada strategija pozicioniranja
  • Izrada jedinstvenih prodajnih prijedloga (USP)
  • Izrada komunikacijskih strategija
  • Izrada kreativnih strategijai platforme
  • Marketinški konzalting
  • Brand management
  • Analiza tržišta
  • Analiza ciljnih skupina
  • Analiza najboljih tržišnih praksi
  • Analiza konkurencije

Izbor radova