• Brand strategije

Marketinške, employer branding i strategije pozicioniranja

Postavili smo na noge neke od najuspješnijih robnih marki, primjenjujući 20-godišnje iskustvo u izgradnji brandova

Izazov: pronaći originalan teritorij za brand koji garantira prepoznatljivost na dugi rok

Strateška i branding agencija LOGIC MARKETING specijalist je za izradu marketinških strategija, strategija pozicioniranja, employer branding strategija, kreativnih strategija, komunikacijskih strategija i operativnih marketinških planova. U proteklih 20 godina marketinška agencija LOGIC MARKETING upravljala je poznatim domaćim brandovima (brand management) te nastupala kao konzultant marketinških odjela svojih klijenata (marketinški i brand consulting). Redovito, izazovi za agenciju bili su pronaći skrivene tržišne niše i potrebe potrošača, identificirati tržišne mogućnosti i prepoznati tržišne prilike za brand, prepoznati poteze konkurencije, definirati ključne faktore uspjeha. Na osnovu izjave o pozicioniranju izrađuju se komunikacijska, branding i kreativna strategija. Marketinške strategije služe klijentima da planiraju aktivnosti svojih brandova na duljii rok, za točno određenu ciljnu skupinu i s ciljem uspješne diferencijacije robne marke na tržištu.

Rješenje i rezultati

LOGIC MARKETING kreirao je strateške i operativne marketinške planove kao i strategije pozicioniranja za mnoge međunarodne i nacionalne kompanije: PHOENIX Farmacija (brand ADIVA), Stipić Grupa, Daruvarske toplice, Mazars, Intercapital, Globero, Skladišna logistika, IntegraGrupa, Siže Kupres, Grad Daruvar, Comiter, Stancia Meneghetti, Byder, Park Šuma Marjan.

Realizirane marketinške usluge

  • Izrada strateških marketinških planova
  • Izrada operativnih marketinških planova
  • Izrada strategija pozicioniranja
  • Izrada jedinstvenih prodajnih prijedloga (USP)
  • Employer branding strategije
  • Izrada komunikacijskih strategija
  • Izrada kreativnih strategija
  • Izrada strategija brendiranja proizvoda
  • Brand Management
  • Marketinški consulting
  • Izrada tržišnih analiza
  • Analiza ciljnih skupina
  • Analiza najboljih tržišnih praksi
  • Analize konkurencije

Izbor radova