• Marketinške strategije, Strategije pozicioniranja

Izrada strateškog i operativnog marketinškog planiranja, pozicioniranje brendova

Jedinstvenom metodologijom strateškog i operativnog marketinga, koju smo razvijali preko 20 godina, učinili smo brendove naših klijenata prepoznatljivima, posebnima i uspješnima

Izazov: provesti dobro marketinško planiranje i pozicioniranje brendova naših klijenata na tržištu

Kada pristupamo izradi strateškog i operativnog marketinškog planiranja za naše klijente nastojimo identificirati i iskoristiti jedinstvene tržišne prilike svakog brenda, detektirati trendove i ponašanje kupaca, diferencirati brend od konkurencije, utvrditi elemente identiteta na osnovu kojih ćemo izgraditi dugoročnu poziciju brenda na tržištu, definirati kreativnu strategiju, prodajne prijedloge i kanale komunikacije. 

Rješenje i rezultati

Tijekom bavljenja problematikom strateškog marketinga i pozicioniranja razvili smo jedinstvenu metodologiju izgradnje brendova u očima kupaca. Tim konzultanata LOGIC MARKETINGA teži za svaki brend pronaći jedinstvenu formulu za „positioning“ te nastoji svaki marketinški problem riješiti na orginalan način: bilo da je to pronalazak skrivenih tržišnih niša, skrivenih tržišnih trendova i potreba ciljnih skupina, definiranje ključnih faktora uspjeha, definiranje originalne esencije brenda, kreiranje mape percepcije ili pak metodologije pozicioniranja pomoću komparacija, sinergija, metafora, paradoksa ili paradigmi. Cilj našeg strateškog marketinškog planiranja je osigurati brendu originalan nastup na tržištu, podignuti vrijednost brendu i stvoriti unikatnu vezu s kupcima. 

Realizirane marketinške usluge

  • Izrada strategije pozicioniranja brendova
  • Izrada strategije brendiranja
  • Imenovanje brendova (naming)
  • Izrada strateških marketinških planova
  • Izrada operativnih marketinških planova
  • Pronalazak skrivenih tržišnih niša i skrivenih tržišnih trendova
  • Identificiranje potreba ciljnih skupina
  • Definiranje ključnih faktora uspjeha
  • Definiranje originalne esencije brenda
  • Kreiranje mape percepcije
  • Brand management
  • Analiza najboljih tržišnih praksi
  • Analize konkurencije

Izbor radova