Izrada master, strateških i operativnih marketing planova održivog razvoja turističkih destinacija
Turističke destinacije razvijamo tako da ih činimo konkuretnijima, održivijima, prepoznatljivijima i vidljivijima
Izazov: isplanirati uspješan razvoj turističke destinacije, marketinški je pozicionirati, brendirati i promovirati na konkurentnom turističkom tržištu
Naš tim i tim konzultanata sa kojima surađujemo posjeduje iskustvo od preko 100 realiziranih projekata u turizmu (master i operativnih planova razvoja turističkih destinacija, strateških i operativnih planova marketinga turističkih destinacija). Na osnovu jedinstvene metodologije nastojimo osigurati da vaša turistička destinacija postane održiva, vidljiva, prepoznatljiva i posebna na turističkim kartama te da vaši posjetitelji uživaju u njenom nezaboravnom doživljaju.
Rješenje i rezultati
Uz pomoć naše jedinstvene metodologije i pristupa, izgradnji turističkih destinacija pristupamo praktično, ali i kreativno, a sve kako bismo povećali kvalitetne posjete unutar vaše destinacije. Metodologija koju smo razvili temelji se na 5 stupova koji pridonose revitalizaciji i održivosti vaše turističke destinacije:
- analiza i praćenje ostvarenih rezultata unutar destinacije
- održivi razvoj destinacije
- marketing i brending destinacije
- marketinške komunikacije
- upravljanje destinacijom
Svaki od stupova usmjeren je ka poboljšanju ponude vaše destinacije. Naš jedinstveni pristup omogućava klijentima da prepoznaju ključne prednosti turističke destinacije, iskoriste tržišne prilike, identificiraju ključne faktore uspjeha, izgrade jedinstvene turističke proizvode, pokrenu projekte održivog razvoja turizma, izrade turističke marketinške planove i u konačnici kreiraju turistička iskustva koja će njihovu turističku destinaciju učiniti posebnom.
-
Master plan razvoja održivog turizma Bjelovarsko-bilogorske županije -
Strategija pozicioniranja i komunikacijska strategija za Turističku zajednicu Daruvar-Papuk -
Operativni plan održivog razvoja turizma za TZ Bjelovarsko-bilogorske županije -
Strategija brendiranja park-šume Marjan -
Strategija pozicioniranja, strateški i operativni marketinški plan za Daruvarske toplice -
Analiza tržišta za Stancia Meneghetti
Realizirane marketinške usluge
- Izrada master, strateških i operativnih marketing planova za turističke destinacije
- Izrada strategija pozicioniranja
- Izrada komunikacijskih strategija
- Izrada kreativnih strategija
- Izrada strategije brendiranja turističkih destinacija
- Marketinški konzalting
- Brand management
- Analiza tržišta
- Analiza ciljnih skupina
- Analiza najboljih tržišnih praksi
- Analiza konkurencije