• Digitalni marketing i oglašavanje,
  • PPC marketing

Izrada i vođenje paid per click kampanje za Saugellu

Osmislili smo i proveli digitalnu motion Facebook kampanju u kojoj smo ljubiteljice ženske njege približili Saugella proizvodima

Izazov: zaintrigirati žene za Facebook stranicu koja se bavi njegom ženskog intimnog područja u zemlji u kojoj ovaj vid njege još nije dovoljno zaživio

Njega ženskog intimnog područja još uvijek je u Hrvatskoj nezahvalna tema marketinških kampanja. Žene se ustručavaju govoriti o intimnoj higijeni,  pristupaju joj kao usputnom dodatku obične svakodnevne njege ili tek kada dobiju infekciju intimnog područja. Zato je Mylan Hrvatska naručio od LOGIC MARKETINGA digitalnu Facebook kampanju kojom ćemo promovirati žensku njegu te popularizirati Saugella liniju proizvoda. Za klijenta smo osmislili, otvorili i aktivno vodili Facebook stranicu “Njeguj se na pravi način”. Budžet za kampanju nije bio velik pa je naglasak u vođenju kampanje bio na tome kako postići što bolji performance uz ograničena ulaganja.

Rješenje i rezultati

Kako budžet nije bio velik, marketinška agencija LOGIC MARKETING došla je do zaključka da kampanja treba imati viralni karakter. Naš kreativni tim zadužen za motion graphic animacije pristupio je izradi animirane kampanje u kojem smo žene odlučili targetirati duhovitim porukama i ženstvenim chic ilustracijama. Korisnice Facebooka rado su kliknule na poruke “Neka puca zdrav pogled s tvojeg Venerinog brežuljka” i “Ubaci mirisni cvjetić nevena u svoju dnevnu rutinu”. A vješto kombiniranje animiranih i statičnih oglasa s nekoliko različitih CTA poruka i kontinuirano A/B testiranje oglasa pridonijelo je uspjehu kampanje. U samo mjesec dana trajanja kampanje podignuli smo broj fanova Facebook stranice za više od 40%

Motion design i produkcija digitalne kampanje

Realizirane marketinške usluge

  • PPC digitalni marketing
  • Izrada setova oglasa
  • Motion graphic oglasi
  • Vođenje kampanje
  • A/B testiranje
  • Izrada izvještaja

Izbor radova