• Employer branding, Employer value proposition

Izrada employer branding strategije i EVP-a za Andritz Digital Factory

Andritz Digital Factory učinili smo prepoznatljivim i poželjnim poslodavcem uz pomoć pozicioniranja temeljenog na paradoksu

Izazov: kako pomiriti start-up i i korporativnu kulturu tvrtke ADF i na temelju uočenih suprotnosti izgraditi njenu prepoznatljivost

Suprotnosti se ponekad privlače – čak i kada želite stvoriti moćan employer branding! Ova nam je misao pala na um kada smo se suočili s izazovom kako pomiriti suprotnosti korporativne i start-up kulture koje obilježavaju Andritz Digital Factory te kako na osnovu toga jasno profilirati employer branding ove tvrtke na izrazito konkurentnom tržištu.

Rješenje i rezultati

Konzultanti LOGIC MARKETINGA tijekom rada na employer branding projektu za Andritz Digital Factory detektirali su paradokse koji karakteriziraju start-up i korporativnu kulturu ove tvrtke te su si postavili nekoliko „kontradiktornih“ pitanja: mogu li se brendovi pozicionirati pomoću paradoksa? Može li se spojiti korporativna i start-up kultura u jednoj izjavi o pozicioniranju? Može li se na osnovi paradoksalne izjave o pozicioniranju kreirati paradoksalni employer value proposition, a na osnovi njega izgraditi jedinstveni employer branding?

Nakon provedenih intervjua s djelatnicima tvrtke, istraživanja tržišta i analize konkurentskih pozicija, kreirali smo jedinstven positioning i employer value proposition temeljen na paradoksu spajanja korporativne i start-up kulture. Svježim i originalnim pristupom spojili smo prividne suprotnosti u efektan amalgam prodajnih poruka i vizualnih sadržaja.

Realizirane marketinške usluge

  • Izrada employer brending strategija
  • Izrada strategije pozicioniranja
  • EVP - izrada employer value propositiona
  • Definiranje employee persone
  • Izrada komunikacijske strategije
  • Kreiranje prodajnih poruka
  • Analiza tržišnih trendova
  • Analiza ciljnih skupina
  • Intervjui s managementom i djelatnicima tvrtki
  • Analiza najboljih tržišnih praksi
  • Analiza konkurencije

Izbor radova