• Martinške i brand strategije

Izgradnja i pozicioniranje uspješnih brandova

Postavili smo na noge neke od najuspješnijih robnih marki, primjenjujući 20 godišnje iskustvo u izgradnji brandova

Izazov: pronaći originalan teritorij za brand koji garantira prepoznatljivost na dugi rok

Marketinška i branding agencija LOGIC MARKETING kao jednu od svojih užih specijalnosti razvila je izradu marketinških strategija, strategija pozicioniranja te branding strategija. Ekspertizu izgradnje brandova temeljimo na ta tri znanja. Proteklih 17 godina agencija je godišnje rješavala i po nekoliko projekata izgradnje brandova od temelja. Redovito, izazovi za agenciju bili su pronaći skrivene tržišne niše i potrebe potrošača, identificirati tržišne mogućnosti i prepoznati tržišne prilike za brand, prepoznati poteze konkurencije, definirati ključne faktore uspjeha. Na temelju postavljenih marketing strategija, agencija oblikuje jedinstvenu izjavu o pozicioniranju čiji je zadatak kreirati prepoznatljiv teritorij za brand, a koji mu garantira prepoznatljivost i orginalnost na dugi rok, a samim tim i diferencijaciju u odnosu na konkurenciju. Na osnovu “positioninga” kreira se branding, osmišljavanje imena te kreativna, content i digitalna komunikacijska rješenja.

Rješenje i rezultati

LOGIC MARKETING kreirao je dugoročnu marketinšku strategiju za poznata imena na hrvatskom tržištu od kojih su neka u vlasništvu top 50 kompanija po veličini na tržištu Republike Hrvatske: PHOENIX Farmacija (brand ADIVA), Stipić Grupa, Mercator, Intercapital, IntegraGrupa, Siže Kupres, Grad Daruvar, Abbott, Comiter, Ideal Standard, Inženjering za naftu i plin, Bura & Sol.

Realizirane marketinške usluge

  • Marketinške strategije i pozicioniranje
  • Branding
  • Vizualni identitet
  • Imenovanje branda
  • Osmišljavanje slogana

Izbor radova